piątek, 9 maja 2014

Darek Potrafi!

Kochani!

Dzisiejszy wpis to moja serdeczna i najszczersza prośba o wsparcie mojego (i naszego) drogiego Przyjaciela - niepełnosprawnego biegacza Darka Strychalskiego. Pisałem już tu kiedyś o nim, jednak tym razem nie tylko piszę, ale i proszę o pomoc.

Wspólnymi siłami możemy spełnić marzenie tego niezwykłego i doświadczonego przez los człowieka. Jest nim udział w ultramaratonie Badwater - słynnych amerykańskich zawodach na dystansie 217 kilometrów w smażącym słońcu i pustynnym klimacie. Niewiele jest rzeczy, których Darek pragnąłby bardziej niż powrót do Badwater i ponowne zmierzenie się z tym piekielnym wyścigiem. Tym razem tylko od nas zależy, czy mu się uda. Od dziś na portalu PolakPotrafi przez 45 dni będzie "wisiała" zbiórka funduszy na projekt Darka "Badwater 2014 - Powrót". Zajrzyjcie na nią, przeczytajcie o Darku i jego planie i wpłaćcie na jego projekt. Pamiętajcie - liczy się każda złotówka. Dziękuję w imieniu swoim i Darka!

A do zaglądających tu czasem bloggerów: Krasusa, MikołajaBiega, KubyWnogi, ZenAny i innych (jeśli tacy są) mam dodatkową prośbę o puszczenie informacji o akcji Darka na swoich blogach. Dziękuję po stokroć!

  

5 komentarzy:

  1. Pamiętam, będzie dziś w relacji z Piaseczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale! Dzięki za pamięć!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę późno, ale, jak to mówią, lepiej późno niż wcale - dodałem :) http://wnogi.blog.pl/2014/06/04/pomozecie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kuba!!!
      PS żaden ze mnie BarAsznikow ;-)))

      Usuń
    2. Ups, pardon, mea culpa, poprawiłem:)

      Usuń