wtorek, 10 czerwca 2014

Zwycięzca

Ostatnio tylko jeden zwycięzca mi w głowie: on. Jednak tak się składa, że dziś zwycięzcą zostałem i ja - otóż jako jeden z dziesięciu (mam nadzieję, że nie wybrany spośród jedenastu) wygrałem konkurs portalu polskabiega.pl na przepis na ulubioną wegańską potrawę!

Moim daniem popisowym i przepustką do nagrody (był nią audiobook "Jedz i Biegaj" Scotta Jurka) został... ziemniak, którego opisałem tak. Bardzo się cieszę z wygranej, tym bardziej, że książkę w wersji papierowej już kiedyś czytałem i bardzo mi się podobała. A i prawdziwy Zwycięzca ją lubi, tak więc jestem pewien, że kiedyś posłuchamy Jurka w wersji audio wspólnie w drodze na jakieś ultra zawody. 

A żeby było jeszcze piękniej, zupełnie niespodziewaną, drugą nagrodę dostałem od niejakiego Jacka Boguckiego, który zrobił mi podczas Biegu Marduły takie oto zdjęcie:

© Jacek Bogucki
Dzięki Ci, tatrzański paparazzo za tę cudną pamiątkę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz